På SBM Försäkringar vill vi att du som kund ska vara lika nöjd med vårt bemötande som med våra produkter och tjänster. Därför är det viktigt för oss att vara transparenta och ha en öppen dialog med dig som kund.
Vi jobbar ständigt med att förbättra oss och har ett kvalitetsteam bestående av tre personer som dagligen arbetar med att följa upp och förbättra våra rutiner. Om du har synpunkter får du gärna höra av dig till oss – så att vi kan bli bättre! Ha gärna ditt kund- eller personnummer redo för snabbare service!
1. Prata med vår kundservice
Det enklaste för dig som kund är att kontakta vår Kundservice. Då kommer vi försöka lösa ditt ärende tillsammans med dig:
Fyll i vårt kontaktformulär
2. Kontakta vår Kundombudsman
Du kan även vända dig till vår kundombudsman via webbformuläret nedan eller via brev: Kundombudsman, SBM Försäkringar AB, Box 27142, 102 52, STOCKHOLM